viernes, 13 de marzo de 2009

Consulta popular sobre la planta de coke - Coke planari buruzko herri-kontsulta

“Bat egiten al duzu Muskizen Koke planaren instalazioarekin?”

Hau da galdera.

Aurreko otsailaren 10ean Udaletxeko Gobernu Batzordeak coke proiektuaren jarduerari baimena eman zion eta orain lantegia eraikitzeko baimenaren zain daude. Guzti hori herriaren nahiari kasu egin gabe, jasotako eskaerak, sinadurak, aurkeztutako idazkiak eta egin izan diren konzentrazio eta manifestazioak gaitzesten.Herriaren nahi hori errespetatzeko asmoz Berme Batzordea sortu da, pentsamolde askotako gizon eta emakumez osatua, Muskizeko bizilagunen artean egingo den gai honi buruzko kontsulta modu demokratikoaz burutua izan dadin.

Horrela, herritar guztioi deialdia zabaltzen dizuegu denontzat hain garrantzi handia izango duen gai honi buruzko prozesuan parte har dezazuen.Herri honetako alderdiei, eta batez ere udal-batzarra osatzen dutenei, EA, PSE eta EAJ ekimen honetan parte har dezaten eskatzen diegu, bai Berme batzordeko partaideak izaten bai alderdikideei nahia adierazteko eskatzen. Horrenbeste garrantzia duen ekintza baten aurrean, ezin beldurrik izan herriaren parte hartzeari.

Egingo den kontsulta Martxoaren 23tik 28ra bitartean burutuko da auzoz auzo, kalez kale bozketa errazteko. Puntu-puntuan adieraziko dugu botoa emateko egunak eta orduak, baita auzoak ere.Eta besterik gabe, kontsulta honetan parte hartzeko eskatu egiten dizugu, gai honi buruz duzun eritzia argi utz dezazun, guztion nahia argi gera dadin edozein izanik ere.
Gure aldetik lan egingo dugu prozesu hau garbia izan dadin.Anima zaitez eta parte hartu !!


Herri-kontsultaren aldeko berme - batzordea.

2 comentarios:

Plural Anitzak dijo...

Versión de Deia:

La consulta de la planta de coque será entre el 23 y el 28 de marzo
Tendrá lugar en Muskiz y estará supervisada por Lokarri y por Parte Hartuz.
La consulta popular promovida por la Coordinadora anticoque tendrá lugar entre el 23 al 28 de marzo del 2009, según un calendario elaborado que pretende "facilitar al máximo la participación ciudadana para lo que se acercarán las urnas a los barrios del municipio, prolongándola durante 6 días", señalaron en nota de prensa los promotores. La consulta, en la que se plantea una única pregunta a la ciudadanía: "¿Está usted de acuerdo con la instalación de una planta de coque en Muskiz?", se desarrollará de lunes a viernes, de 6 a 8,30 de la tarde y el sábado de 12 a 8 de la tarde, "en la que se cerrara y se procederá al recuento público de los votos".

Los núcleos de Villanueva, El Crucero, el parque y Las Acacias, en la parada del autobús, abrirán el proceso electoral que concluirá el sábado de 12 a 14 horas en la Plaza Mea-tzari, después de recorrer todos los núcleos, según indican en su nota la consulta busca "dar la oportunidad de expresar la opinión de los vecinos de Muskiz ante un proyecto industrial que se nos está imponiendo". Asimismo recuerdan, que la coordinadora propuso la celebración de la consulta el pasado 1 de marzo coincidiendo con las elecciones al Parlamento, "oportunidad que nos ha sido negada por el pleno municipal, con los votos en contra del PSE y la abstención del PNV, a pesar de estar avalada por 1.200 firmas", reseñan.

Con el fin de asegurar la transparencia del proceso se ha creado una Comisión de Garantías, independiente de la Coordinadora, que se encargará de organizar la consulta en la que tomarán parte observadores independientes de Lokarri y Parte Hartuz y al que se invita a los partidos políticos para velarán por la transparencia del proceso.

Markel dijo...

Koke plantari ez: koke plantarekin dugun kontaminazio atmosferikoa ziurgehituko dela, kokeren emisioak direla eta. Eta erabiliko diren transporte ibilgailuak, zein aktibitate industrialak.Hau guztia gure osasunerako atentatu bat izango da baita gure ingurugirorako ere.